We had fun in Slovenia

26.08.2013

Ko nama je bila ponujena priložnost, da prideva v Slovenijo in se udeleživa prvega slovenskega VIDES kampa, sva brez obotavljanja ponudbo sprejela. Ob predstavitvi programa je v nama že naraščalo navdušeno pričakovanje, hkrati pa tudi malo zaskrbljenosti zaradi neznanega, toda bila sva odločena, da ohraniva odprtost in vidva, kam naju pot popelje.

Že ob prihodu na letališče in tudi v najin nov dom pri sestrah so naju lepo sprejeli. Po nastanitvi sva imela priložnost raziskovati tako mestne kot podeželske predele Slovenije, izkusiti slovensko kulturo in tradicionalno glasbo na festivalih ter si počasi ustvariti podobo Slovenije. Nato smo pričeli z VIDES kampom, ki je najprej vključeval formacijo in zanimive pogovore oz. diskusije ter izmenjavanje izkušenj z VIDES-om.

V dneh formacije se je oblikoval močan tim, usposobljen za kasnejše delo z otroki in mladimi. Deležni smo bili tudi izkušnje delovne akcije na manjši kmetiji, kjer smo pomagali pri različnim opravilih. Ko smo se vrnili z delovne akcije, so nas že pričakali otroci in mladi, s katerimi smo v veselju preživeli naslednje dni. Otroke sva imela priložnost animirati ter jih naučiti nekaj pesmi in iger, kar je pripomoglo h graditvi vezi med nami. Naslednji dan smo se zabavali ob ustvarjalnih delavnicah, ki so ponujale čudovito priložnost za spoznavanje udeležencev, saj so bili le ti v manjših skupinah. Dan se je nadaljeval z izletom v hišo eksperimentov, kar se je pokazalo kot odlična zabava tako za otroke kot za nas prostovoljce. Zvečer smo imeli zabavni večer z igrami in kvizom, pri katerem so otroci in mladi zopet sodelovali v manjših skupinah, zato smo imeli še več priložnosti za povezovanje. Naslednji dan smo se z mestnim avtobusom odpravili na izlet do Podpeči, kjer smo začeli pešpot do cerkve svete Ane. Tam smo imeli sveto mašo, po njej pa piknik ob »tabornem« ognju. Popoldne smo preživeli ob bližnjem jezeru, se naplavali in uživali na soncu. Nato smo se vrnili in preživeli večer v salezijanskem kinu ob gledanju risanke Rio. Zadnji dan je bilo na sporedu praznovanje z otroki in njihovimi družinami. Družinam smo lahko pokazali, kaj vse smo počeli v preteklih dneh, vse od delavnic pa do iger in pesmi.

V splošnem je bil VIDES Slovenija za naju čudovita in pozitivna izkušnja, napolnjena z veseljem in smehom, in vsekakor bi želela izkušnjo v prihodnosti ponoviti. Sedaj, ko smo vzpostavili povezavo med VIDES-om UK in VIDES-om Slovenija, upava, da je možnost za ponovitev izkušnje bolj verjetna. Rada bi se zahvalila vsem, ki ste nama izkušnjo omogočili, in vam zaželela veliko uspehov pri vaših prihodnjih projektih.

Pam in Josh

Dodaj na iGoogle Bookmark and Share na vrh

V začetku sem se misijonskega prostovoljstva udeležila z namenom po potovanju in odkrivanju tujih dežel. Na prvem srečanju pa me je globoko ganil pogled otroka na fotografiji, ki je k meni stegoval svoje roke. Njegove velike oči so prosile in upale. Tako sem v sebi začutila globoko željo po darovanju svojega časa in talentov. Izkušnja me je spremenila.

(Martina Hostnik)

ZAVOD DOMINIKA, Partizanska c. 6, 4260 Bled | Vse pravice pridržane © 2010 | Kolofon